We zijn gesloten van 22 december t/m 3 januari
Gratis verzending binnen Nederland vanaf 100,-
De sloepen specialist
Klantenservice +31(0)514 596270

Verzenden & retourneren

Verzendkosten

Een standaard verzending binnen Nederland kost 7,45

Bij reguliere bestellingen boven de 100,= is de verzending binnen Nederland gratis.

Voor extreem grote of zware pakketten, vragen wij een extra toeslag, dit zal aangegeven worden bij het betreffende artikel.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Allesvooruwsloep.nl stuurt u een email zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst.

Via uw account kunt u uw bestelling ook op de voet volgen:
Ga naar uw bestelstatus, of uw account en vervolgens uw 'Bestellingen'.
U ziet hier uw bestellingen van de afgelopen 6 maanden.

 

Bestelstatus 'Wordt verwerkt'

Allesvooruwsloep.nl maakt uw bestelling klaar.
 

Het kopje 'Verzending' geeft aan wanneer de bezorgdienst uw bestelling ontvangt.

Bestelstatus blijft 'Wordt verwerkt'.

 

Bestelstatus 'Verzonden'

Uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar u onderweg.

Het kopje 'Verzending' vermeldt de datum waarop de bezorgdienst uw bestelling ontvangen heeft.

Als uw bestelling is verstuurd met een traceercode, kunt u deze volgen.
 

Levertijden

Aquatec bootaccessoires streeft ernaar om uw bestelling binnen de genoemde termijn te versturen. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, krijgt u hier bericht van.

Artikelen die op maat gemaakt worden, bv. Kussens met de naam van uw boot, duren langer dan ‘kant en klare’ artikelen. Een indicatie van de levertijd staat aangegeven bij het betreffende artikel.

 

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Voor het buitenland gelden de onderstaande verzendkosten.

Buiten de EU worden eventuele invoer- of douanerechten berekend op het moment dat de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Als u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

 

Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren? 

Start uw retourzending altijd in uw account:

Log in op uw uw account en zoek uw bestelling.

Klik op de link 'Start retouraanvraag'. Die vindt u achter het artikel.

Doorloop de retouraanvraag en ontvang uw retouretiket en retourinstructies.

Kunt u geen retouraanvraag starten, maar voldoet uw artikel wel aan de voorwaarden om te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, sturen we een e-mail ter bevestiging. Dit is meestal binnen 14 dagen. Uw betalingsverplichting komt dan te vervallen. Als u al betaald heeft, betalen wij u terug binnen 14 dagen vanaf het moment dat u heeft aangegeven af te willen zien van uw aankoop en wij de retourzending hebben ontvangen. De retourverzendkosten zijn voor uw rekening.

Als u meerdere artikelen wilt retourneren, herhaal dan de retouraanvraag voor elk artikel.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Gratis verzending

Vanaf € 100,-

OP MAAT GEMAAKT

Stickers, bootkussens, buiskap

De sloepen specialist

Marktleider in Nederland

Klantenservice

+31(0)514 596270 of [email protected]

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.