We zijn gesloten van 22 december t/m 3 januari
Gratis verzending binnen Nederland vanaf 100,-
De sloepen specialist
Klantenservice +31(0)514 596270

Klantenservice

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING 

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen.

Zoek het artikel dat u wilt kopen.

Klik op 'Nu kopen'. U legt het artikel in uw winkelwagentje.

Klik op 'Ga verder naar bestellen'. 
Wilt u verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in uw winkelwagentje liggen.

Log in op uw account of, als u er nog geen heeft, maak een account aan tijdens de bestelling.

Stap 2: Bestelling controleren

Geef aan:

Waar wij de bestelling moeten bezorgen. 
Het bezorgadres staat standaard op het adres van uw account.
U kunt een alternatief bezorgadres ingeven.

Is alles naar wens? Klik dan op 'Naar betalen'.

Stap 3: Betalen en afronden

Kies hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL, Paypal, of Creditcard

Klik op 'Bestelling plaatsen' om uw bestelling af te ronden.

U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN

U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling annuleren via uw account zolang de knop 'Annuleer' zichtbaar is in uw account. Ook als u heeft gekozen om uw artikel te vervangen, kunt u via uw account de nieuwe bestelling annuleren.

Artikelen die u niet kunt annuleren:
Op maat gemaakt artikelen zoals kussens met naam/logo en speciaal op kleur bestelde, merk specifieke artikelen (zitkussens, buiskap, etc)

EEN ARTIKEL ZOEKEN

Op onze site staat bovenin de balk 'Zoeken'. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze functionaliteit vindt u terug in de hele site.

KAN IK DE BESTELLING DIE IK AL GEPLAATST HEB NOG WIJZIGEN 

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen. U kunt de bestelling via uw account annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen met de gegevens die u wenst.

Als de bestelling te ver gevorderd is in het verzendproces en toch wordt verzonden, kunt u de bestelling retourneren, mits het artikel niet voor  speciaal is gemaakt (bv kussens met opdruk)

HOE NEEM IK CONTACT OP OVER MIJN FACTUREN OF BETALINGEN

Als u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of onder het kopje ‘Betalingsinformatie’ in uw account, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling naar ons sturen via de klantenservice. Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:

Het bestel- of factuurnummer

het betaalde bedrag

de datum van betaling

het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt

het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeld staat

de door u gebruikte bankrekening

de naam van de rekeninghouder

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Gratis verzending

Vanaf € 100,-

OP MAAT GEMAAKT

Stickers, bootkussens, buiskap

De sloepen specialist

Marktleider in Nederland

Klantenservice

+31(0)514 596270 of [email protected]

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.